woensdag 29 februari 2012

Alles-in-een cruise wint aan populariteit

Door de economische instabiliteit neemt ook de onzekerheid bij vakantieboekers toe. Dit terwijl de behoefte aan vakantie onverminderd groot is. Onduidelijke prijsstelling en gebrek aan flexibiliteit zijn zaken die de consument ervan weerhouden om een vakantie te boeken. Daarom kiezen steeds meer Nederlanders voor een alles-in-eenvakantie, zo bleek uit recent onderzoek van NBTC-NIPO Research.
MSC Cruises begrijpt als geen ander waarom een vakantie zonder extra kosten populair is. “Je krijgt veel waar voor je geld. En dat is in financieel onzekere tijden prettig.” aldus Erik Schuffel van MSC Cruises Nederland. Daarom introduceert MSC Cruises het Allegrissimo-pakket, een aanvulling op de - al zeer uitgebreide - all inclusive formule. Hiermee speelt de mediterrane cruiserederij in op de laatste tendensen in de vakantiemarkt. 
 
De alles-in-eenvakantie is populairIn 2011 boekten Nederlanders maar liefst 1,31 miljoen van dergelijke vakanties, blijkt uit cijfers van het ContinuVakantieOnderzoek van NBTC-NIPO Research.

Bron en hele artikel: Tourpress